
Ο espresso όταν πίνεται χωρίς ζάχαρη και γάλα έχει 2-5 θερμίδες.
Περιοδικό Doctissimo Οκτώβριος 2006.
Ο καφές έχει αναγνωρισθεί επιστημονικά ως σημαντική πηγή υγρού της διατροφής μας, που βοηθά στην αποτροπή αφυδάτωσης.
Πηγή:Βρετανική Ένωση Καφέ 18/05/2006Ο καφές περιέχει πολυφενόλη, ένα στοιχείο με ισχυρά αντιοξειδωτικά αποτελέσματα. Οι αντιοξειδωτικές ουσίες θεωρούνται πολύ χρήσιμες στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας. Έχουν σημαντικό ρόλο στη πάλη με την γήρανση και την μετάλλαξη των κυττάρων μας.
ΠΗΓΗ:Τεχνητές αντιοξειδωτικές και προστατευτικές δραστηριότητες IN VIVO του πράσινου και ψημένου καφέ, Πανεπιστήμιο της Παβία, J. Agric. Χημεία Τροφίμων 2000,σελ. 48, 1449-1454Η καφεϊνη βελτιώνει την απόδοσή μας στην καθημερινότητα, καταπολεμώντας την κόπωση. Επιπλέον διεγείρει την νοητικη λειτουργία και αυξάνει τα αποτελέσματα στην άθληση.
ΠΗΓΗ:ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΦΕ.Με βάση πρόσφατη έρευνα, η κατανάλωση 3-4 φλιτζανιών καφέ ημερησίως, μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες για διαβήτη έως και 30%.
ΠΗΓΗ:ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΦΕΥπάρχουν συντριπτικά επιστημονικά στοιχεία, που δείχνουν ότι η μέτρια κατανάλωση καφέ είναι απόλυτα ασφαλής για το πλείστο του πληθυσμού και μπορεί να δημιουργήσει οφέλη στην υγεία. Η δημοσιευμένη έρευνα αναφέρει, ότι ο καφές μπορεί να εμποδίσει την ανάπτυξη του καρκίνου του ορθού, του ήπατος και των ωοθηκών. Η έρευνα συνεχίζεται για εύρεση των μηχανισμών.
ΠΗΓΗ: Τεχνητές αντιοξειδωτικές και προστατευτικές δραστηριότητες IN VIVO του πράσινου και ψημένου καφέ, Πανεπιστήμιο της Παβία, J. Agric. Χημεία Τροφίμων 2000,σελ. 52, 1700-1704.Πρόσφατα τα φάρμακα της επόμενης γενιάς, περιέχουν τμήματα καφεϊνης, για την καταπολέμηση δημιουργίας θρόμβων στο αίμα, οι οποίοι μπορεί να προκαλέσουν εγκεφαλικά επεισόδια. Άλλες μελέτες κατέδειξαν ότι ο καφές δέν ευθύνεται για την αύξηση της αρτηριακής πίεσης και δεν έχει συμμετοχή στα καρδιακά επεισόδια και την αύξηση των καρδιακών παλμών.
ΠΗΓΗ:Istituto Nazionale Di Ricerca Caffè ε Alimenti ε gli cuore, Ρώμη, 2006.Έρευνα δηλώνει ότι ο καφές δρά ενάντια στην ανάπτυξη της ασθένειας του Parkinson και τονίζει ότι απαιτείται η εύρεση των βιολογικών μηχανισμών που κρύβονται σε αυτή την προστατευτική δράση του καφέ.
ΠΗΓΗ:Istituto Nazionale Di Ricerca Nutrizione, Caffè ε Alimenti ε gli cuore, Ρώμη, 2006.Πρόσφατη έρευνα έχει καταδείξει ότι η κατανάλωση καφέ μειώνει την γνωστική πτώση, στους άνδρες και στις γυναίκες. Μία μελέτη που δημοσιεύθηκε το 2009, έδειξε ότι σε 1.409 άτομα, μέσης ηλικίας, τα οποία κατανάλωναν καφέ 3-5 φλυτζάνια.
ημερησίως:στο 65-70% μειώθηκε ο κίνδυνος άνοιας και στο 62-64% μειώθηκε ο κίνδυνος απο την ασθένεια του Alzheimer.ημερησίως:ΒΡΕΤΑΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΦΕ

